<body>
Friday, February 5, 2010




i want nobody nobody,but you...7c054a573ad214900ac5110508a777db

yerh sdg melayan lagu 2..gase cm nk joget skali..

bloggers skalian..sory wei..aku tau da berabad aku tidak mengupdate blog...boleh kira dgn jari..
sebulan skali update blog dua bulan dua kali..
aku sibuk sgt2...jadual aku cm pm 2 ha...ecwh..bajet lebih..padahal hary2 men game dkt fb..padahal aku mlas sbnarnye..bile tkan je new post..aku tulis merapu2 lpas 2 aku x tkan pon button publish post 2..aku tkan pangkah trus..haih..
da kalo mlas memg trus mlaskan?sape mlas,,,aku rajin la..
tgok cakp berbelit2..


isnin ni aku nk masuk teknik kot...knpe korg nk ikut ke..brang aku x pack lagy...
mlas thap gaban..sumenye aku mls...2 jela aku nk post kot...pdahal bnyk lagy aku nk ckap..nantila2 la..raya cina ke deepavali ke thaipusam ke aku post la entry baru...aku nk g tgok kbun aku ni...kANG mati pokok aku sapa susah?


p/s:take care pak cik mak..jumpe dlm mimpi..29


&& hearts,♥;4:07 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet