<body>
Sunday, January 3, 2010




1234567891011121314151617181920

fuh~~~~penat mengira..sedang mengira bulu ketiak pak mat eh silap2...mengira hari brape lama tidak menghupdate blog n active kembali...
boleh dikira dgn bulu idung berapa kali mengepost untuk bulan december...
bukan sibuk bukan buzy..bukan menggelabah bukan menggedik..tapi malas yang teramat2 untuk mengupdate...

blog eden pon da kekurangan budak2 comel..maybe sebb aku da x seaktik dahulu kala...

aku rase masih sempat aku nak ucap happy new year

DEAR MY FRIENDS
   
   Happy New Year 2010!

biar la lambat pon..janji ucap..pfffffffttttttt

banyak benda nk cite..tapi x taw nk story morry naek lorry ape..
hope 2010 ni tahun paling manis dlam hidup aku kot..

sorry pakcik makcik sekalian..ade yg tanye aku dpt bpe mse pmr ary 2..dan aku x sempat nk bgitahu..hanye mendapat limaa je..itz o,k...spm ade lagy..even fyfah x brape shat mase 2...127

conclusion dan kesimpulannya...
2009 bnyk pahit dari manis12..banyak luka dari lara..banyak duri dari batangnye..1241365372-884052




aku tataw ape motif aku letak gamba ni..sengih.itz juz stupid face n stupid pic,,20090519c02,but ia terkandung 1001 kisah o.k..terpaksa tutp muka sbb mmg sgt klaka bagai beruk o.k...
tggu entry akan datang yarh



p/s:arap pompuan 2 berubah..pelik sbb..suka minx topup kat laky.n sggup bge ape saje kerana topup...x paham langsung103


&& hearts,♥;11:33 PM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet