<body>
Monday, October 12, 2009







sila sertakan.pisau,parang,garpu tapi lebih afdal gune ridsect..
ala bukan ape takut nyamuk ade je..yelah sediakan payung sebelum hujan..
maklumlah sekrang kt trengganu always ujan..


sudah lame tidak mengupdate blog..saya pergi berperang..untuk mengalahkn semut2 dkat dalam rumah saya.,..padan muka kau semut..aku meng!!
bukan berperang dgn semut..dgn kertas je...atas dasr pmr yg membunuh separuh otak..tapi x mati sebb ade kuasa mcm dalam cite transformers...wachaaaaaa!!!!!

o.k ary ni sgt boleh melompat dkt tgah2 jalan sbb pmr sudah tamat bagy calon2 menantu pmr..
saya ulang skali lagy...sudah tamat..ahaha..kpada budak2 spm slamt berjuang lah ye..
bukan riak...cume suke jesalah ke nk senyum lebar skit?


tak lah..x gembira..sedih je..
(cakap gupe nk kna mkan tendangan jackie chan)


risau n gementar mau tunggu keputusan sbb ade msalh mase mnjawab kertas paper bi 2..saya mereput..erti kate lain sesungut seggugut..eh kaum lelaki..x taw?bt2 taw je..tanya mak kamu la..,.

8

masih ingt x entry yg saye cte pasl atok saya?
x taw? sini..

pada 27.9.2009 pkul tidak pasti..atok saya da tak de..maksudnye sudah mnggal..mungkin amt berat kot..sbb ni first time khilangan orang yg kte syg atau pon ahli keluarga yg terdekat..
pnyakit die masa mnggal masih tidak tahu lagy....ary 2 first n last saya cium atok saya walaupon pada hakikatnya saya takut..pasni tade lagy nk bagi duit bila saya blik kmpung..tak boleh nk tgak atok saya glak n senyum..x bleh nk salam die bile blik kmpung n tak de lagy suara nye yg lantang n macho 2...saya rindu atok saya..moge rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempat org yg beriman..

al fatihah
atok n nenek..pasangn pling romantikpernah berjanji sehidup semati di depn kami..tapi i2 hanya kngan..syg mereka...moge nenk tabah o.k..


membebel sekejap:boleh mkan maggy,mkan jajan lagy nk mkan ape ye?ha lpas ni boleh on9 smpai com da nk pecah,boleh main lompat2 dkt depan rumah sambil owg melihat dgn mata sebelah..tapi berdebar2 nk tggu keputusan..excited lebih..

Labels:



&& hearts,♥;8:23 PM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet