<body>
Saturday, October 31, 2009



tumpah so air yumuskodai tumminaljaniya siappetirbiakhir

sangat tidak senonoh apabila memulakan entry dgn lagu hindustan..sila lemparkan coklat..jgan lmparkan batu sbb batu x boleh makan..sgt mlas untuk mengupdate new entry..tapi jelez bila tgk org update entry 2 kali shari or tiap2 hari...tulis2
harap2 boleh taip entry seminit sekali..boleh ke?mesty korang akn menyampah dan melemparkn taik kelwar ke arah daku..hahahanganga
contoh entry ditaip setiap minit:
"tadi aku g berak..lepas 2 aku terkentut..bau die sgt wangi..mcm perfume lindsay lohan"pinkskull

korang nk aku post entry begitu..hahaha...o.k memg agk tidak senonoh tapi i2 memg kebenaran yg hakiki lagi suci dan murni...smile
hari ni aku berkobar2 nk taip entry sebb monkey grease aku da kembali..ary 2 die ilang..maybe die g menuntut ilmu sbb skunk die pulang dgn grease fire..aku sgt bangga

tadi lepas bangun tido selak2 buku memory yg lama2 tibe2 terjumpa one picture yg bt aku gelak sgt2 sampai x ingt dunia...it juz a beautiful memory...luv

ha???knpe..gase pelik ke?actually gamba ni mase kt umah lama,..umah sewa before politeknik siap kna stay kt sini dulu..time 2 umah sewa memg tade..so trpakse pindah dkt sini..umah sewa 2 kt kampung datz y ade kambing...dulu aku selalu main kejar2 ngan kambing,,
one day aku penah lompaat ats kambing n dudk ats die mcm naek kuda 2..hahaha...
aku taw sgt tidak senonoh..kambing 2 menjerit2 minx dilepaskn...tapi time 2 bau bdan aku sejibik mcm kambing..korang nk bau ke?pegy bt style mcm aku..lpas 2 cium bdan korang..sure menakjubkan..kalah minyak wangi onedrop perfumes.jimat sikit blanja..hahahalembu

n time aku duk si2 dulu aku msih di darjah 2..ade satu budak lelaki ni..namenye ridzwan aku msih ingt sampai skunk..die mint aku..always everyday die tpon rumah aku...memg kalo dlm sehary 2 aku tataw bpe kali die tpon aku..memg x larat nkm angkt tepon...aku tataw mne die dpt numb tpon rumah aku.so now da lost contacts tataw die kt ceruk mane...yg aku taw die pendek dari aku..boygirl


gamba ni pulak aku pnah gadoh dgn abg aku sbb die kate aku yg tangkap gamba ni.pdahal yg tgah kejar kambi ng 2 aku la..giler bebeno..maybe die tkut bpak aku marah..datz time kteowg terjumpe kamera yg penuh dgn kodak agycamera3...so apelagy mcm2 ar bt..bnyk aksi...nk upload tapi sgt lambt..so mcm melemahkn smgt je..

so smpi si2 je kot..memg da x lart nk type lagy..pinggang sgt skit sbb mengalami kereputan,....ha...skunk ni ujan memg lebt glew kt sini...panasn ary ni da blik kmpung.
.anta nenek...homen now fyi bnyk da gejala tntang awan bentuk allah..matahari dikelilngi pelangi...maybe dunia nk kiamat da kot..walllahuallam..



beruanglari lari..lari..lari...selamat datang wahai novemberhello


&& hearts,♥;11:23 PM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet