<body>
Friday, September 4, 2009



gambar ini hanya mencapap saje



26 sume makhluk yg berada di muka bumi ini tidak kira sama ade bernyawa atau tidak..
adakah anda merindui saya..oh sgt perasaan..sape yg merindui saya time kasih bnyk2..saye juga merindui anda71
adekah anda sihat?harap anda di posisi kesihatan yg baik..
o.k2...saya sangat sibuk sekarang dengan study..trial masih belum abis, sgt la memngkan kepla4..berlaku kecuaian yg membuat jiwa ini meronta2..
pmr dtg dgn bergolek2 da..x sempat untuk menyelamatkan diri5
o.k saya nk minx maaf kalo late reply sgala yg ada di shoutmix..akan cube sedaya upaya untuk mengreply..jgan mengis..haha18


2

before mengakhiri entry ni lets play diz..sgt menyeronokkan luve it10
Pilih bulan kau lahir:


Januari-​-​-​-​-​-​-​Aku cinta


Februari-​-​-​-​-​-​Aku gigit


Mac--------Aku belasah


April-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​Aku peluk


Mei-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​Aku sepak


Jun-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​Aku terkentot depan


Julai-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​Aku menari dengan


Ogos-​-​-​-​-​-​-​-​Aku pergi dating dengan


September-​-​-​-​Aku lambai dekat


Oktober-​-​-​-​-​-​-​Aku muntah depan


November-​-​-​-​-​Aku jerit dekat


Disember-​-​-​-​-​Aku terlanggar





Pilih hari (nombor) kau lahir:


1-------mak aku


2-​-​-​-​-​-​-​komputer aku


3-------kereta jiran aku


4-------kucing


5-------kerusi


6-​-​-​-​-​-​-​gangster


7-------henfon aku


8-------kawan baik aku


9-------cikgu


10-------semut


11-​-​-​-​-​-​-​pisang


12-------polis


13-------buku


14-​-​-​-​-​-​-​patung barbie


15-------lembu


16-​-​-​-​-​-​-​makcik aku


17-------radio


18-------tv


19-​-​-​-​-​-​-​makcik kantin


20-------kasut sekolah


21-------upin dan ipin


22-------Siti Nurhaliza


23-------tupai


24-​-​-​-​-​-​-​Christiano Ronaldo


25-------buku teks


26-------kawan aku


27-------unta


28-------meja


29-------orang gila


30-​-​-​-​-​-​-​taylor swift


31-------awek cun




Pilih warna baju yang kau pakai:

Putih-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku perasan cantik


Hitam-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku gila


Pink-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku suka single


Merah-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab mak aku suruh


Biru-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku tak tahan


Hijau-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku baik hati


Ungu-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku semangat


Kelabu-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab bomoh suruh


Kuning-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku dalam pertandingan


Oren-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku sakit hati


Coklat-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku tak tentu arah


Lain-​lain-​-​-​-​-​-​-​-​-​-​sebab aku fikir aku hebat

HAHA , stupid



p/s:aku pergi dating dengan semut sebab mak aku suruh?ahaha
61


&& hearts,♥;6:52 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet