<body>
Friday, May 29, 2009




(tika mereka masih muda)52

tadi tepon mama,45
bagi kilah ckp..coz aku x leh ckp gase nk ngis je..
tataw knpe..22
siyes memg x leh ckp dgn mama kalo jauh2...huhuhu
aku hanye pendengar yg setia mendengar perbualan mereka..
after da abis telepon..
aku punye la menangis...ahahhah
rindu,rindu,rindu..61
hanya i2 yg mampu aku ungkapkan..
rindu mama n babh..
dieowg blik kmpung...
aku n adik aku x ikot...
huh?21
y72
memg gase len mcm kalo tade dieowg..maybe sblum ni x pnah berpisah lama2 sgt..
coz aku ada tuisyen..wajib hadir39
memg x terurus je idup rase tnpa deme di cc5
macam melutut di tepi gantang..ahaha

sabar2..esk dieowg blik..weeee..17
excited gilew10


p/s:mlaz gilew nk g tuisyen esk..x pege boleyh46


&& hearts,♥;6:38 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet