<body>
Monday, March 2, 2009



hei u all..
ni hao ma(wah pndai aku ckp cina):#1:
wei aku geram thap cpanzi dgn sowang mamat ni..
aku benci+x suke+jijik k dgn die...:pandacloud_03:
aku geli sgt2 k......
sumpah geli geleman k...
ade ke..
die dtg kelas aku n den duduk dpn2 aku speaking2 plak dgn aku coZ NK NUMB AKU.m:
aku xske la..da la pakse aku..cara die ckap..eiiiiiiiiii!!!!!!!!!geli geleman aku..8
lpas 2 ble jmpe aku..cara die sngih..ya allah..kowang taw jntan miang sngih??ha!
lbih kurang cm2 la..eiii..meremang bulu rome aku,..
sampe kwan2 aku pndang smcm dgn aku..bdak2 ppuan kt sek aku pon sme..
bygkan..time rehat aku nk mkan.:#19:
.die dtg dpn2 n dudk dpan aku..:pandacloud_22:
aku nk mkan pon x bleh...da la aku tgah lapa:#14:.
.menyemak btol la....stop dizturb me!!:pandacloud_29:
"wei ko..
harap ko bce ap yg aku taip ni...
bce dgn jelas ye.......tlong jangan ganggu aku!!aku x suke la...21
geli..jgn nk minx2 numb aku..:pandacloud_29:
aku x ske...n aku pon da ad blak...so wt pe ko nk ganggu aku??
so lpas ni jgan nk tergetik2 dgn aku!!!aku bkan bdak sosial!!!"


&& hearts,♥;11:10 PM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet