<body>
Thursday, November 13, 2008






hello!!chak2...tetbe ajin palk nk menjelajah kt blog ni..hihihi..today aku g skula..waaaa..first time mggu ni g skula..ni pon gara2 nk plangkn bku teks...kteowg tak dudk kt klas but duduk kt surau..lpas kul 2.sume dak form 2 ka kna g bilik gerakan ada ceramah..ceramah tntg skora..agk berbaloi gak cramah 2.membuka minda aku yg agk mlas ni..hahhaa..sblum berakhir cramah 2..dieowg bge kami tgk stu klip video yg amt menyebakkan aty aku..aplgi aku ngis la..sememgnya aku seowg yg amt murah dgn air mata..hahaa..
after abiz ceramah 2 msg2 sume bwak dri sendiri..aku cira n uda g kantin..coz pewut ni da wat muzik hip hop n mcm2 agy..but kmi rhat awal..rhat time bdak form1 rhat.hihihi..jaat..

da mkan..kteowg memg x than glew nk membuang sisa toksik..g tndas but air x de..terpakse g tndas guru..nsib baek ckgu tade mse 2..sememgnye aku jrang g tndas sek..coz bau ni terlalu wangi..leh menang award la fyfah ckap..hahha..n den kteowg lpak kt blik disiplin coz nk jmpe cikgu ucop..tntg bku teks aku..tpi da jmpe ckgu 2..abiz gmpak blik disiplin..mcm2 cte sume kluar..ckgu 2 pon sporting..sonk cte ngan ckgu 2..memg skepla ngan sume makluk.haha

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa..today aku dpt gak sdkit krtas peperiksaan..rezult aku teramat amt la teruk bge aku kali ni..sdh glew..x sgka dpt rezult cm2..ase nk ngis jerp time 2..but juz than air mata..mlu nk ngis..coz rame owg kt si2..today shari sbluma biz sek.menciiiiiiiiiiiiiii..tade jamuan klas taun ni..tapi kami da mlantak dalm surau rame2 hamper mnang sudut sej ary 2..hunhuhu..g.klas taun ni..pnyelah tak besh..yarhh..aku bnci gak ckgu 2..


k la..tak mo membebel pnjang2..t nyampah plak blog aku ni..k tata..letz dance


&& hearts,♥;3:55 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet