<body>
Friday, November 14, 2008



waaaaaaaaaaaaa..today last day skula..amt2 la menyedihkn..psah ngan kekwan..next year bwu
jmpe..actually taun ni dora n cira both of my bf nk pndah
..waaaaaa..lge sedih..amt2 leh sdih..coz da kwan ngan dieowg n share prob shame2..today kteowg ambk bku teks form form3..da besa da yup aku..
da nk ambk pmr da..waaaaaaa..cm x cye sume 2...x nk2..x nk ambk pmr lge..leh tmbah 10taun lage ark??x pon 50 taun lage..
time 2 maybe aku bwu bersedia nk ambk pmr gase2nyer..amt2 menyedhkn rini..trungkap kmbli memori2 indah n menyedihkn ngan kengkawan..ya perpisahan i2 amt menyakitkn..after ambk2 gamba shume..kami lepak2 di surau..
klas kami digunakan..today ad stu kes..kami kna gempak ad spotcheck..yarh memg rame yg bwak hp time 2 shume kelam kabut menyorok..
sib baek aku tak bwak..after dat.digempak dgn rame bdak ilang hp..sape yg nyorokkan la..cri2 suspect..jumpe la dgn minah ni...
tpi die tak ngaku..yelah owg da wt salah mane nk ngaku..kami ckap gak kt die..kalo ko wat cmne..lpas 2 die ckap kna lggar lori..ishh..glew dak 2..shume owg suspect die..cmne la kalo die kan lggar..memg trok la...after dat..
5.45 ad perhimpunan..nyanyi lgu skula n lagu negaraku..
waaa.aku semangat aw..mentang2 nk abish skula da..hihihi...after da abish 2..kami salm2 n minx maap..time 2..erghhhhhhhhh~aku ngis..sememgnya aku murah dgn air mata..tgk owg ngis pon x bleh..yarhhhhhhhhhhhh...kenangan taun ni aku akn simpan di dalm
KENANGAN TRIENDAH aku..weeeeeeeeee da abish skula 4 diz year..papai 208..hai 2009..i wait u..pmr.very sux...i don't want 2 take pmr...!!help me..masa berlalu sgt pntas taun ni..banyak aku bazirknnye..sedih gak..aku x gne nye dgn btol..so kowg..jgnlah bge msa mengejar kte..coz dia x de kaki...biarlah kte kjar die k..sure kte meng t..hahahaa.



p/s:dora n cira aku sntiasa merindui kowang..aku smpan ko nye sume nshat dlm pewut aku yup..:p syg kowg bangat deh..waaaaaaaaaaaaaaaaa....damn..so sad..


&& hearts,♥;4:03 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet