<body>
Saturday, November 15, 2008



today..de jamuan aqiqah di tmpt aku..my mom really bz today..coz die kna wat kerabu..mak aku nye masakn kt sni popular..tpi aku x taw knpe aku x mnat bab2 memasak ni..

kowang nk dgr stu cte ark..ni memg memalukan dri aku..aerggghhhhhhhhh...o.k aku strt...tdi mak aku swuh aku g ambk sos kt umah..aku pon g la blik..time aku nk belok kt dpan stor umah aku......
dummmmmmmmmmm!!!!!!!!!
aku jatuh motor..waaaaaaaaaaaa~skit glew..
aku sumpah seranah kt motor 2..n dat time ad pakcik2 ngah cuci pewut lembu..
mooooooooooooooooo~ad dtg tolong aku..x sempat aku nk ucap time kasih kt die..
coz after 2 aku truz lari msuk umah,,tape pak cik sy ucpkn dlm ni..
thanx tlong sy pak cik:)some of them glak kt aku.bapak aku ckp kt aku..2 la kamu nk jdi minah rempt sgt..pdan muka..arghhhhhhh,.,
gramnye aku..memg ar jtuh coz dat time nk brek gne kaki..sliper adk aku licin..2 yg jth..hahaha..mlu glew tdi.......tpi skit die memg sdap ar.
.nsib baek tade pape yg agk prah kt aku..
PAPEPON BNDA NI AMT2 LE MEMALUKAN AKU...
ary ni mlang sgt
bnda yg x dpt aku lpekn..aku cte kt bf aku..die g glak..
bkn nk smpati..jaat!!hahah..tmat la ksah aku...thanx bce..hihihi..

p/s:JGAN GELAK!!!!!


&& hearts,♥;12:52 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet