<body>
Saturday, September 6, 2008



ermm......
o.k..
let me tell wat happen today..
after bkak pose tdi..
balk roby tpon aku..
bla,bla,bla kteowg ckap..
tetbe die kte uda tpon die..
k fine aku ltak..
tetbe uda msj aku..
die ckap yg blak die ni ske aku ar..
g kaple ngan blak die ar..
mcm2 ar..
aku tetbe jdi pning..
x pasl2 aku gak kna..
aku x pham btol ar.....
dlm kes ni x pasl2 ley wtkan aku ngan uda gado..
padahl aku ngn arip ckap ckit jerk.
mane ade pape.
kteowg cm kawan jerk..
uda slah pham ke?
n den si arep bge msj..
die ckap..
jgn dgar ckap uda die sje nk skitkn aty aku..
aku yg dlm kebingunan mkin bingung kapla aku.
duwhhhhhhhhhhhhhhh........

arep tpon aku juz nk tye pasl ko jerk uda..
jgn slah pham k..
x pham btol la.
but i juz pray 2 both of them dat kekl 4 ever n ever.
laps ni aku ase mlaz nk msk cmpur da...
pape yg trjadi aku x mo ambk taw da k!!!


&& hearts,♥;5:58 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet