<body>
Saturday, September 20, 2008





ble aku dudk termenung smbil layn2 lagu..
aku teringat zaman kanak2 yg x akn aku lalui lge..
gler rndu..
nk ktawa,main mask2 n wt mcm2 agy..
time 2 enjoy2 n enjoy sampai pnat..
kdg2 dlu blik umah pon pkul 7.30..
ble smpai rumah jer..
mama mrah..
lpas 2 kna jlan itik msuk rumah..
hahaha..
klaka plak..
dlu x pyh pikir i2 dan ini..
juz men jerk..
masalh pon x de..
tpi skunk..
ble da agk bsar skit..(skit jerk..hahah)
mcm2 dugaan yg dtg..kalo bleh nk lari dari sume msalh 2..
tpi aku mnusia yg x leh dri masalh kan..
2 untg jadi bdak..hahaha..

ingt lge..time raya dlu..
dgn mke x mlunye pege jerk raya umah owg..
sonoknye...
dapt duit raya la saat2 pling besh..
lpas 2 limba2 ngan my siblings sape dapt suit manyak..
biasa akulah juara..
akulah juara..
ble kutip duit raya..hahaha
bleh ke kte putarkn mse ni..
n agy stu..ingt agy dlu aku ske someone ni..
tgk2 skunk aku kaple ngan die..
x cye pon ade.
hahah..
die dlu glew jaat kuat buli aku,now aku n die happy ending..hohoho

ulang blik..
aku ingt lge..
time kcik dlu..x saba2 nk jdi besar..huhuhu..
ble da bsar.
hurmmmmmmmmmmm..

papepon..
saat yg pling indah dlm idup aku jdi kank2..
de memory dat i can't forget..
beshnyeeeeeeee~

mishhhhhhhhhhhhhhh..
all my memory..:(hope one day i can be a child again..(angan2 jewk)
papepon life must go on..
hope aku tabh nk lalui sumenye yg aku dtg..

end..

out~


&& hearts,♥;6:43 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet