<body>
Sunday, September 7, 2008



ini syira,nme pnuh die nur syahirah..aku knal die first2 aku pndah kt poly ni,aku knal die time aku kt sek agama...lpas 2 kteowg x cntact time darjah 5 hgga 6..form1 bwu kteowg brsatu aty..dudk skelas n jdi bestpren aku...die manja...die cmel,die teddy aku wei...kadang die backup aku,kdang2 die pgkah aku..die gak mengajar aku ape i2 dunia sbnar..hak3...wat i nonsense..nver mind..tpikn kalo die bad mood kan..jgn sape brani sntuh die..nant die mkan kowg..ayok..x taw.. die kalo da epy. memg epy gyler smpe otak aku pon da virus dek cira jdi mereng..ha3..kteowg cm sibling..ske kongsi masalh bersme..x kre susah or sng..aku ske luahkn perasaan aku kt die...kteowg kdg2 slalu bergado taw..tpi kteowg gado manja2..kan cira kan???hahaha.. ape pon ko cira..ko tetp kwan aku dnia akhirat aw..aku cyg ko gyler2 kentang wei...kentang????hahaha...love u...muahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!


ini lak roby atau uda...nme pnuh die robiatul adawiyah..die cntik..mcm mke owg arab....aku knl die time drjah4..tpi kteowg jdi besh pwen time drjah 5..time skelas ngan die...die glew ske pesyen2 ni..kalo kowg nk tnye sal product kecntikn,tnye ar die....sumpah..die memg ske bab2 cm2...hahaha..weit die g sek sme2 ngan aku,blik pon sme..die agk manja,tpi die grang gak,die nye perangai matured doh..tpi kteowg glew skepale...aku ske gler kwan ngan die...aku ske share prob aku ngan die gak,kteowg like sibling,tpi laen mak bapk..hahahha...sore die sdap..cbe kowg swuh die nyanyi..fuh~..weit aku ske dgr ko nyanyi aw...tpi x yah nyanyi pon x pe..hahahahha..die glew keras kpale...tpi x pe..ape pon perangai die..aku tetp cyg die smpai ble2..die kawan aku dunia akhirat..ily!!!muaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!

ini dora..nme die fathin edora..mke die cm cina kan..yelah da mk die cina msuk islam..die cntik...mke die ptih...aku jelez..hahahahah..di x mnje cgt..tpi x taw ar dgn ehem2 die..tpi die da single larh wei...so sape nk brkenaln ngan die sla mklumkn pada saya...knl die sjak form..
dlu glew die gemok..skunk da krus..wei ap petua ko..aku pon ske share prob aku ngan die...die siblings aku gak..laen parentz ar...glew..otak die pon mereng gak..kteowg x leh jmpe..weit ko skepgkah aku..sdih glew aku..hahahha.,..stop2 ar weih pgkah aku..die pon sometimes grang gak..mcm singa..hohohoho..die glew ske make up aw..tpi skunk da jarang..die ske pozing ble tgkap gamba...weit ingt fisabilillah....hahahahha..
weit aku glew x de idea nk tlis ape..tdi cm2 aku nk ckap..hahahha..
paepon ko..aku tetp syg ko aw..smpe mati...lov u.muaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh..kwan tetp kwan..


p/s:dowg bertiga di ats kwan aku dunia akhirat..dieowg always support aku dri tepi...hahahha..
glew..aku x taw nk ckp ape kalo x de diewg..dieowg pham aku cmne...aku taw dlam mrah kowg kt aku..ad mksd tersirat..weit kte pnye otak sme glew..kte ske wt bising..memekak no1..kowg ar..aku x..hahahha..guro jerk..yarh..we rock..we alwayz 2gether n epy poeber..fisabilillah!!!!love ko..ilysm!!!muahhhhhhhhhhhhhh..jgn lkekn aty dieowg..don take they all from me!!!


&& hearts,♥;7:26 PM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet