<body>
Wednesday, September 17, 2008



hahahaha..
x sngke plak kna tag diz time..x pe2..fyfah dgn rela aty menjwab sume soaln ni..mcm nk jwab exam plak..ngeee~


AApakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
yg pling pnting???nyawa aku..kalo x de nyawa x leh idup..kalo x leh idup x bleh wat sume bnda..hahaha

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
urm..
ape yerk..haa....topup..hehehe
Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
dkt korea...peh..hrap2 time kwin 2 salji turun..waaaaah..beshnye..hahaha..angan2 jerk kuat..

Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
dgn sape??kalo bleh smpai nyawa ni x berhent lagi...

Adakah anda di lamun cinta?
asenye x..asenye yerh..50/50..

Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
ntah..lpe la kt mne..kalo g restoran x tgk signboard die pon..trus msuk..order n mkan jerk.

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku skrap..coz nk wat skrap geo..hahaha

Apakah nama penuh kamu?
nur afifah amirah bt amirruddin..

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
ayah..coz die agk2 sporting jgak...kdg2 dgn mama jgak..mne2 pon bleh..coz both of den aku syg..

Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
monyet kt tepi umah aku..hahaha..

Christina atau Britney?
x besh ar dieowg ni..x de owg laen ke??

Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
x..sy menggunakn mesin singer untuk membasuh pakaian saya..*ayat skema*

Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
of coz korea,australia,mekah..n mane2 pon bleh jerk..nge~

Pelukan atau ciuman?
ntah...mne2 pon bleh..kalo bleh nk dua2..dri mama n abah aku..
Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
-die brnama irine..
-die cmel n peramah..
-mke die cm cina..
-knal die kt fs..
-lgi ape yerh..haaaaaa..die cntik..
-die mcm seorang princess...
terlebih stu..hehehe..

8 perkara yang amat kamu gilai:
-makn,minum(sbb nk gmuk)
-makeup??oh x ske coz aku x mint cgt..
-tgkap gamba..aku glew camera..
-baby..
-bju yg cun2..
-coklat cadbourry.wah sedapnye..
-lge ape yerk..
-ntah x taw la..mlaz nk pkir...
_ha ckup ar lapn 2 kan..hahaha
8 perkataan yang sering di ucapkan :
- oh my b..(jiwang x brape nk karat)
-menyut
-nyot2
-hek eleh..
-ble melatah mest sbut..opcot mak aku..
-poyo ar ko ni..
-aku nk gemuk(part ble ckp sowg2..hahaha)
-hye,hello..

8 buah buku yang paling terbaru dibaca:
bku ape ar..ntah la..bku sek kowt..ngeeeeee
8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali:
-hilang(ost cinderella)
-kekasih yg x dianggap
-bukan boneka
-matahariku
-i'm yourz
-ku mahu kau tahu
-teenagers
-bila rindu
ape2 jew lgu pon xpe..jnjinjoy..

8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
-kna bnyk bersabar,coz ape kte lalui 2 sume dugaan..
-blajo rajin2,ni asyik ingt nk men jerk..(bapak aku ckap).
-jdi lebih mtang ckit(bak kte kwan2 aku)
-jgn lpe wt keje sek(ckgu aku ckap)
-pipah jgn lpe kemas umah,sidai kainyerh(mama ckap)
-usaha tgga tok kte pnjat pokok(ala2 versi bru)
-ntAH la..
-mlaz nk tlis plak..ngeeeeeeeee...
mari mengetag orang lain
- wawa
-manda
-lgi2..sape yerk..
ntah la...


&& hearts,♥;6:02 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet