<body>
Saturday, September 13, 2008



uh~...
stiap mlam aku pkir pasl ni..
pasl ape??
nk taw...
o.k2 i tell kowang..
duwh~
bpak aku da isi borang pndah la..
sedih+gembira pon ade...


sedih sebab tgglkn teman2 aku yg aku syg..

gembira sbb aku da x pyh nk sek kt dz 2...bkan aku x ske skul kt si2..aku ske..tpi nthla...
aku x taw nk ckap pe..
pewasaan aku nk pndah cm biase ar..
50/50 wei..hahahhaha..

tpi i2 pon ad rezeki dpt pndah..
kalo x dapt x taw ar..
redha n redha n redha..

memg bnyk kngan kt cni..
bnyk glew2.
agk2 da 6 taun aku dok sni..
n kt sni gak aku knal die..
hahahahha...

bapk aku isi borang pndah 2 dkt johor n terengganu wei..

ermm..
aku x taw what will hppen 2 me when i move..
sure aku wndu geglew kt pwen2 aku..
duwh.
cyg dieowg geglr..
coz kteowg mcm adk bradk..
tpi len bpak ngan mak jerk..
gado gembira sedih ngis menjert..
sume sesame jerk..
hahahaha..
weit ily kowang..
take cre ble aku x de nant..
ceh beria jerk..
cm yakin glew dpt pndah..
hohoho..

k..
out~


&& hearts,♥;5:09 AM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet