<body>
Sunday, September 7, 2008




glitter-graphics.com

ermmmmm..
aku x taw nk ckp pe..
aku juz tlis nk luahkn perasaan aku kt sni..
kalo kowang benci x yah sibuk nk bce..
harap maklum!!!
mlam tdi..
ex aku msj aku..
smetimes jerk aku layn coz die pon da d gf...so aku mlaz nk kco die..
so smbang2 ngan die..
tetbe die ckp yg die cyg aku sgt2..
knpe aku wat die cmni..
n die mbuk sbb nk lpekn aku..
aku x taw nk wat pe da...
die ckp agy kalo aku x kaple ngan die blik die nk race motor.
n kalo pape jadi kt die..
pdan mke aku.
time 2 ya allah hnye than jerk yg taw perasaan aku...
n den aku ckap kt die,yg die da ad mkwe...lpas 2 die ajak aku kaple ngan die snyp2..
weih glew..
smpah aku x nk menkn perasaan laki lge...
aku x pham..
dlu time aku ngan die,die x peduli kt aku,aku pege die x halng...
da lpas aku kaple ngan owg len knpe terhegeh hegeh cri aku..
bongok la laki cm2..
akhir2 bwu nk sedar aku syang die sgt2 dlu..
stupid ar weih..
n skunk aku da ase nk kebebasan,kebebasan untk slame lamenye..
tpi aku x taw nk ckp ape kt blak aku nk minx ptus,aku x nk kcewakn die,sbb die pnah dkecewakn dlu..i'm not hypocrite!!!
time 2 ncib baek ad syira..
die tlong aku..
die give support kt aku..
aku luahkn sme kt die..
weih cira aku sayang ko smpe mati!!!!
ermmmmmmmmmmm........
kpale otak aku brserabut..
time 2 plak lgu yg agak2 syahdu..
sadis glew aty aku...
lge la aku meraung..
duh...


ermm........
aku ase lga skit coz luahkn kt blog ni..

ermm.
kdg2 aku trpikir gak..
knpe kalo kte cyg owg 2 sangt2 dlu..
die x sdar..
die permaenkn kte..
die pkir kte x de perasaan..
tpi ble kte da pege tggl die bwu die sdar..

knpe??
knpe??
dan knpe???


&& hearts,♥;7:03 PM










♥ Profile



salam.....seorang wanita diterbitkan daripada rusuk lelaki, bukan dekat kepala untuk dijunjungi,bukan dekat bahu untuk membebani,bukan dekat lengan untuk dijulangi, bukan dekat jari untuk disakiti , bukan dekat pinggul untuk dihenyaki, bukan dekat lutut untuk ditindahi, bukan dekat kaki untuk ditunggangi, tetapi dekat pelusuk hati untuk dimulia, disayangi, dan dicintai
rindu bertaut.....janji termentrai......ukhwah terjalin......cinta hakiki bertaut......cinta pada yang menyangimu.....sesungguhnye cinta itu sentiasa memberi...
ms.fb.fs.twitter:fyfah94@yahoo.com

♥ Contact


hello kalau dah follow tolong bagitahu di shoutmix,akan follow kamu balik


♥ Tagboard


korang sorry kalau lmbt rep cmment..fyfah sbuk sgt2..masa x brapa bnyk..thanx ye:)

ShoutMix chat widget



♥ nuff


p/s:nuff fyfah memg suka tido..sila click f5:)


♥ Credits


Designer: CandyGirl
Inspirations : Eggiines
Backgrounds : Lovecandied
Cursors: Lovelycore
Others: Ms. SockPuppet